نحوی‌نژاد: بیش از 130 هزار خودرو برای معلولان پلاک شده است/ معلولان پناهنده زیر چتر بهزیستی

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر تعداد بسیار زیادی معلول آواره نظیر پناهندگان افغانی و عراقی در کشور وجود داردکه تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند.

نحوی‌نژاد: صدور بیش از13 خودروی پلاک شده برای معلولان / معلولان پناهنده زیر چتر بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نحوی نژاد معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری روز جهانی معلولان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در رابطه با خودروهای معلولان، گفت: نیروی انتظامی در خصوص پلاک شدن خودروهای معلولان با سازمان بهزیستی همکاری لازم را داشته و تاکنون 130 هزار و 246 خودرو معلولان پلاک شده است.

وی در ادامه افزود: طی مصوبه هیأت وزیران در سال 85 قرار شد خودروهای مناسب‌سازی شده در اختیار معلولان واجد شرایط قرار بگیرد که متأسفانه طی بررسی‌های صورت گرفته در سال 93 به این موضوع رسیدیم که بسیاری از این خودروها به دلایل مختلف به معلولان داده نمی‌شود.

نحوی نژاد با اشاره به پناهندگان معلول، افزود: تعداد زیادی از پناهندگان و آوارگان افغانی و عراقی در سازمان بهزیستی تحت پوشش قرار گرفته و تسهیلات دریافت می کنند.

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی در پایان گفت: مسکن معلولان فقط به خانواده‌های دارای 2 فرزند معلول تعلق می‌گیرد و تاکنون 11 هزار خانواده برای ارائه خدمات مسکن توسط سازمان بهزیستی ثبت نام شده‌اند که از این تعداد 2700 خانواده روستایی هستند.

انتهای پیام / 
برچسب ها: بهزیستی ، معلول ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار