مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار تشریح کرد:

آخرین وضعیت درمانی ملی پوش راگبی ايران

مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار از انتقال سارا عبدالملکی به این بیمارستان برای پیگیری تخصصی مراحل درمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روح الله نوریان مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار با اشاره به تشریح آخرین وضعیت سلامت ملی پوش راگبی ايران اظهار داشت: سارا عبدالملكی  هفته گذشته برای ادامه روند درمانی به بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار ارجاع شد تا زیرنظر متخصصان مراحل درمانی پیگیری شود.

وی افزود: ملی پوش راگبی ايران كه چندی پيش در جريان سانحه رانندگی دچار آسيب‌ديدگی جدی نخاعی و اعصاب مرکزی،‌ آسیب ریه، شکستگی دست و ترقوه شده بود در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان نورافشار بستری بوده و مراحل بازتوانی و کاردرمانی وی زیر نظر پزشکان متخصص، شروع شده است.

مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توان‌بخشی نورافشار با اشاره به این‌که بیمارستان نورافشار تخصصی‌ترین بیمارستان توانبخشی محسوب می‌شود، بیان کرد: تمام امکانات تخصصی در این بیمارستان مهیا بوده و خدمات توانبخشی و بازتوانی در بالاترین سطح به این ملی‌پوش ارائه می‌شود.

ضیایی:  ارائه خدمات کامل توابخشی به سارا عبدالملکی  

دکتر سید امیرمحسن ضیائی در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق‌تخصصی توانبخشی نورافشار، در جریان آخرین وضعیت درمان و دوره‌های توانبخشی ساراعبدالملکی قرارگرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: وضعیت این بازیکن تیم ملی رو به بهبود بوده و با توجه به امکانات و تجهیزات مناسب فوق‌تخصصی توانبخشی در بیمارستان نورافشار، به منظور پیگیری درمان به این بیمارستان منتقل شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که خدمات درمانی و توانبخشی بيمارستان نورافشار؛ در بالاترین سطح به ورزشکاران ارائه می‌شود، گفت: امیدواریم با تدابیر و خدمات مناسب پزشکان و پرستاران در این بیمارستان، سارا عبدالملکی در آینده نزدیک به وضعیت مناسب فیزیکی دست یابد.

همچنین سارا عبدالملکی، با تقدیر از رئیس جمعیت هلال‌احمر، از خدمات مناسب بیمارستان نورافشار ابراز رضایت کرد و گفت: علاوه بر خدمات کامل بیمارستان نورافشار، از فضای فیزیکی این بیمارستان نیز آرامش گرفته‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
انشاالله که خوب بشود وبرگردد به آرزوهایش
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
خوب بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
انشاا... هرچی زود تر خوب شی برگردی به ورزشت توکلت به خدا باشه همه چه حله.
برات ارزوی سلامتی دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
خدا فقط کمکش کند،الهی خوب شوی
Germany
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
انشاالله که خوب شه برگرده به مسابقات
آخرین اخبار