مشهد؛

اعزام هیات تجاری - بازاریابی خراسان رضوی به کشور هندوستان

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی در راس یک هیات تجاری - بازاریابی متشکل از 20 نفر از فعالان اقتصادی استان با محوریت اتاق بازرگانی, صنایع و معادن و کشاورزی استان, عازم کشور هندوستان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, راضیه علیرضایی از اعزام این هیات از 15 تا 18 آذر ماه به ایالت اندراپرادش هندوستان خبر داد و گفت: این هیات به منظور امکان سنجی و مطالعه بازار جهت توسعه روابط و افزایش حجم صادرات غیر نفتی و افزایش مراودات و مبادلات تجاری به این کشور اعزام می شود.

وی با اشاره به اینکه این ایالت یکی از مهمترین ایالات کشور هندوستان با اکثریت مردم مسلمان علاقمند به انجام فعالیت های تجاری با ایران می باشد گفت: از اقلام تولیدی استان که معمولا مصرف بالایی در این ایالت و سایر ایالات هند دارد می توان به خشکبار بویژه پسته، فلفل قرمز و زعفران اشاره نمود.

وی افزود: تولید پارچه، چرم، مواد معدنی، برق، اتومبیل و محصولات کشاورزی از توانمندیهای این ایالت می باشد که بیشترین حجم صادرات این ایالت را به خود اختصاص داده است.

علیرضایی تصریح کرد: در 7 ماهه سال 94, یک هزار تن کالا به ارزش 2 میلیون دلار از خراسان رضوی به کشور هندوستان صادر و 6 هزار تن کالا به ارزش 3 میلیون دلار از این کشور به استان وارد شده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.