مشهد؛

ورود 133 هزار زائر پیاده به مشهد مقدس

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) را از وظایف این یگان دانست و از خدمت رسانی به زائران در 3 ایستگاه خبر داد.

ورود 133 هزار زائر پیاده به مشهد مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) از خدمات‌دهی به هزاران زائر پیاده توسط این تیپ خبر داد و گفت: هر ساله کارکنان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در سه موکب ایستگاه کارخانه چرم، کوهستان و ابرش برای خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) مستقر می‌شوند.

سردار محسن قاجاریان افزود: نیروهای این تیپ امسال هم مانند سال‌های قبل با نصب دو حمام سیار، چند دستگاه سرویس بهداشتی سیار، اعزام چندین دستگاه تانکر آب، اعزام گروه‌های پزشکی و استقرار دو دستگاه آمبولانس و کمک به توزیع غذا بین زائران مشغول به خدمت هستند.

وی بر تجمیع ظرفیت‌های مردمی، دولتی و نهادهای شهرستان نیشابور برای خدمات‌دهی بهتر به زائران پیاده امام رضا(ع) در نیشابور تاکید کرد و گفت: با توجه به ریزش برف و اعلام ستاد بحران شهرستان نزدیک به 20 دستگاه اتوبوس و کامیون برای انتقال زائران محاصره شده در برف به محل ایست اه کارخانه چرم اعزام شد که نزدیک به یک هزار و 500 نفر از زائران را به مکان‌های امن انتقال دادند.

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) به انتساب نام این یگان به نام امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به زائران آن امام همام از وظایف ماست.

این در حالی است که به گفته سخنگوی جمعیت خدمتگذاران زائران پیاده، تا ساعت 16 روز گذشته، 133 هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند که یک هزار و 400 نفر از آنان از برادران اهل سنت هستند. 

 
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.