ارائه بسته حمایتی برای رفع نیازهای مالی شرکتهای دانش‌بنیان

معاون امور بین‌الملل و تبادل فناوری معاونت علمی از ارائه یک بسته حمایتی مالی برای رفع نیازهای مالی شرکتهای دانش‌‌بنیان خبر داد.

علی مرتضی بی‌رنگ معاون امور بین‌الملل و تبادل فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده بین معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی برای رفع نیازهای مالی شرکت‌های دانش‌بنیان یک بسته حمایتی در نظر گرفته شده است. 

وی در ادامه بیان کرد: این بسته حمایتی در نظر گرفته شده تمامی نیازهای مالی شرکتهای دانش‌بنیان را برای ارتقای ظرفیت صادرات محصولات شرکتهای دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

بی‌‌رنگ تصریح کرد: شرکتهای دانش‌بنیان که توانسته‌اند ایده‌های خود را به محصول و سپس بازار داخلی و حتی بازار خارجی ارسال کنند می‌توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند. 

معاون امور بین‌المل و تبادل فناوری معاونت علمی در پاسخ به این سوال که این بسته حمایتی شامل چه نوع حمایت‌هایی است، خاطر نشان کرد: صدور ضمانت خاص برای شرکتهای دانش‌بنیان و ارائه حمایت‌های مالی برای شرکتهای دانش‌بنیان از جمله حمایت‌های این بسته مالی است. 

بی‌رنگ بیان کرد: به طور کلی 8 نوع حمایت بر اساس این بسته مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیانی که صادرات محصولات دارند در نظر گرفته شده است. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار