تامین مالی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در کشور آغاز شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی از تامین مالی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در کشور خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در حال تامین طرح‌های مالی فناورانه شرکتهای دانش‌بنیان است و در این راستا با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود.

وی در ادامه تاکید کرد: در این راستا پرداخت تسهیلات مالی به این طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شده و در اولین اقدام با همکاری بانک‌های صنعت و معدن و کشاورزی انجام گرفته است. 

دلیری تصریح کرد: تعداد زیادی طرح مصوبه داریم و اکثر طرح‌هایی که گزارش شده‌اند برای آن‌ها پرونده تشکیل داده شده است  پرداخت تعدادی از آنها انجام شده و تعداد زیادی نیز در حال پرداخت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: ضمن اینکه رایزنی برای آغاز پرداخت تسهیلات از سوی سایر بانک‌ها در دستور کار قرار دارد و یکی دو طرح به بانکها معرفی کرده‌ایم که تعداد زیادی از آن‌ها خلاء در کارشان وجود دارد.

دلیری با بیان اینکه یک تعدادی پرداخت صورت گرفته است، عنوان کرد: امسال مصوب هیئت امنا صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان یک فایل مستقلی ایجاد کرده‌ایم که طرح‌های فناورانه معرفی و مبالغ برای تامین مالی آنها مشخص می‌شود 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار