ساخت هر مدرسه به ظرفیت توسعه کشور می‌افزاید

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: هر مدرسه‌ای که ساخته می‌شود به ظرفیت توسعه کشور اضافه می‌شود.

ساخت هر مدرسه به ظرفیت توسعه کشور می‌افزایدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش تهران در مراسم آیین کلنگ زنی 4 پروژه در آموزش و پرورش منطقه 5 گفت: تقارن مراسم کلنگ زنی و مراسم ساخت وساز به نام شهید مجید عباسی و شهید آقایان در آستانه دهه فجر و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مبارک و فرخنده است.

وی افزود: بدون شک آنچه که در موفقیت‌های بعد از پیروزی انقلاب موثر بوده ،انسان هایی بودند که در نظام تعلیم و تربیت ما تربیت شدند و در عرصه های مختلف اقتصادی، نظامی و.. با فعالیت های برجسته توفیقاتی را به ارمغان آورده‌اند.

چهاربند عنوان کرد: هرچه در ساخت و ساز و توسعه فضاهای آموزشی بیشتر کار شود و فضاها را استاندارد کنیم فرزندانمان در مراکزی مناسب تعلیم می‌بینند و توسعه کشورمان افزایش می یابد. پس هرمدرسه ای که ساخته می شود به ظرفیت توسعه کشور افزوده می‌گردد که بسیار مبارک است.

وی اظهار داشت: هر چند این مدرسه از سوی سازمان نوسازی ساخته می‌شود اما همچنان تقدیر از خیرین باید عنوان شود چون خیرین افرادی هستند که  بعنوان پرچم داران توسعه کشور با سرمایه گذاری در فضای آموزشی در تربیت نیروی انسانی نقش موثری دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از خیرین تشکر شود و حتما در آینده بعنوان انسانهای نیک اندیش ازآنها یاد می‌شود و با ساخت مدارس از سوی آنها نامشان جاوید می‌ماند.

گفتنی است کلنگ این پروژه توسط شهردار و مدیر آموزش و پرورش منطقه 5‌، مدیرکل نوسازی استان تهران و.. زده شد و قرار است بعد از تخریب این مدرسه به دو مدرسه دوازده کلاسه دخترانه و پسرانه تبدیل شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار