شیراز؛

افتتاح طرح های عمرانی و کلنگ زنی کلینیک تخصصی

دو طرح عمرانی اقامتگاه همراه بیمار و بخش زنان و زایمان افتتاح و کلنگ کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع)، به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان، در آيين افتتاح بخش زنان و زایمان و اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان امام حسین (ع)، گفت: طرح تحول نظام سلامت، نسخه ای شفابخش برای حوزه سلامت بود و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با وجود همه تنگناها، سرمایه‌گذاری های خوبی را انجام داده است.
دكتر "علی اکبر فرخ روز"، كاهش هزينه درمان بیماران را از ويژگي هاي مثبت اين طرح دانست و افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان سپیدان، شاهد پرداخت کمتر از 10 درصد مجموع هزینه ها نسبت به سال های گذشته بوده ایم.  
او با اشاره به کلنگ زنی کلینیک تخصصی در محوطه بیمارستان امام حسین (ع) با اعتباری نزدیک به 12 میلیارد و 500 میلیون ریال، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 20 پزشک متخصص در بیمارستان امام حسین (ع)، مشغول به خدمت هستند که امیدواریم با بهره برداری از این کلینیک در سال آینده، خدمات شایسته تری به مردم شهرستان ارائه شود.
دکتر فرخ روز با اشاره به برنامه ترویج زایمان طبیعی، گفت: نوسازی و بهسازی بخش زنان و زایمان با زیربنای 500 مترمربع و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500میلیون ریال، با هدف کاهش میزان سزارین با هدف رسیدن به استانداردهای جهانی و افزایش میزان زایمان های طبیعی در بیمارستان امام حسین (ع)، از دیگر خدمات پس از اجرایی شدن طرح تحول در نظام سلامت است..
رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان در این برنامه از نیکوکار عرصه سلامت "صدراله نیازی"، قدردانی کرد و گفت: با اقدام این نیکوکار عرصه سلامت، همراهان بیماران به نحو بهتری خدمت دریافت می کنند.
اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان امام حسین (ع)، در زمینی به مساحت 160 مترمربع و با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، در فضای بیمارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.