شیراز؛

کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت با کمک نیکوکار سلامت

کلنگ مرکز خدمات جامع سلامت دوکوهک، با کمک خیر عرصه سلامت، همزمان با عید سعید غدیرخم، به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دقایقی پیش در منطقه دوکوهک شیراز، کلنگ یک مرکز خدمات جامع سلامت به زمین زده شد تا به عنوان مرکزی برای ارائه خدمات پیشگیرانه سلامت، به مردم این منطقه باشد.
وی در این آیین با اشاره به کمک محمد جمالی پور، نیکوکار عرصه سلامت برای ساخت این مرکز، گفت: بزرگ ترین کار را نیکوکاران انجام می دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: بخش های بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و خدماتی از این قبیل، درمانی هستند، اما باید به سوی پیشگیری در عرصه سلامت برویم.
او ادامه داد: این مرکز خدمات جامع سلامت نیز همگام با اهداف طرح تحول نظام سلامت در عرصه بهداشتی، کمکی برای آموزش پیشگیری از ابتلا به مشکلاتی مانند اعتیاد، دیابت و بیماری های قلبی عروقی است.
دکتر ایمانیه تاکید کرد: در مراکز خدمات جامع سلامت، به مردم می آموزیم که چگونه زندگی کنند و چگونه از ابتلا به بیماری ها مصون بمانند.
مرکز خدمات جامع سلامت دوکوهک، با اهدای زمین از سوی نیکوکار عرصه سلامت، محمد جمالی پور، در منطقه دوکوهک شیراز و در زمینی به مساحت هزار مترمربع ساخته می شود.
برای ساخت این مرکز، چهار طبقه پیش بینی شده و با حضور 16 پزشک خانواده، 16مراقب سلامت و دیگر خدمات مراکز جامع سلامت مانند روانشناسی، تغذیه، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه، به پنجاه هزار جمعیت این منطقه ارائه خدمت می کند.
انتهای پیام/ن
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار