دومین مجموعه شعر «صبوری» به نمایشگاه کتاب می‌آید

لاله صبوری دومین مجموعه شعر خود را به بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌کند.

دومین مجموعه شعر «صبوری» به نمایشگاه کتاب می‌آید
بازیگر نقش «ستاره» در سریال «این زمینی‌ها» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت‌های اخیر خود در حوزه نگارش را چنین تشریح کرد: من هم اکنون مشغول جمع‌آوری دومین کتاب خود هستم و انشاء‌الله آن را به بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رسانم.

وی افزود: این کتاب دربرگیرنده بخشی از اشعار من است و اگرچه هنوز نامی برای آن انتخاب کرده‌ام؛ اما می‌دانم که مانند کارهای دیگرم می‌توانم با مرور اشعار به نام آن برسم.

این شاعر گفت: به نظر می‌رسد که اگر در میان شعرهایم بگردم، گویی دو کلمه مشخص شده خود را نشان می‌دهند و عنوان مجموعه کتابم را درست می‌کنند.

صبوری در خصوص سایر فعالیت‌های خود اظهار داشت: هم اکنون درگیر برگزاری سومین دوره کلاس‌های فیلمنامه‌نویسی‌ام هستم و فیلمنامه‌ای با عنوان «نارنج بهار» را نیز به سفارش اکبر عبدی نوشته‌ام و به وی تحویل داده‌ام.

وی ادامه داد: «شال سرخ» عنوان فیلمنامه‌ دیگری است که پس از اتمام نگارش به شهاب وحیدی تحویل دادم. البته بنا بر آخرین اخباری که به من رسیده تولید این کار در روزهای اخیر کلید خورده است.

این بازیگر تصریح کرد: از فعالیت‌های دیگر من می‌توان به اجرای برنامه «دایره زندگی» اشاره کرد.

صبوری خاطرنشان کرد: در فروردین یا اردیبهشت ماه سال 1395 اولین فیلم خودم را کارگردانی می‌کنم و پای در این عرصه فرهنگی می‌گذارم.

یادآور می‌شود اولین مجموعه شعر لاله صبوری با عنوان «جا ماندن» در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبانش قرار گرفته بود.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار