شهرکرد؛

پیام تسلیت امام جمعه شهرکرد در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی (ره)

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پیامی، ارتحال آیت الله شیخ عباس واعظ طبسی (ره)، تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن پیام تسلیت حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، به مناسبت ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی (ره) تولیت آستان قدس رضوی، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ»

ارتحال عالم انقلابی و مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی را به محضر مقام معظم و معزّز رهبری تسلیت و تعزیت می‌گویم.
فوت این شخصیت عظیم الشأن که بزرگترین فخر و بالندگیش، خدمتگزاری پر ثمر در آستان ملائک پاسبان حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیه و الثناء) می‌باشد و از یاران دیرین انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل (رضوان الله علیه) و از ارادتمندان مخلص ولی معظّم فقیه حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله) و از عالمان اهل بصیرت و ولایت، و از تأثیرگذاران وافر بر حرکت پر شتاب انقلاب در استان های خراسان و دیگر مناطق بود، ضایعه‌ای بزرگ برای عالم تشیع و امت انقلابی است که جبران آن جز به اراده حضرت باری تعالی امکان‌پذیر نیست.
از خدای بزرگ برای آن عالم ربّانی علوّ درجات و برای همگان بویژه آشنایان و نزدیکان، صبر و اجر مسألت دارم.
امید است خداوند رحمان و رحیم، برای هر یک از ما عاقبتی نیک رقم زده و همانند مردان بزرگ الهی با آثاری ماندگار و خوش‌ نامی و همراه با بدرقه فرشتگان الهی و اولیاء پروردگار، به ملاقات حضرت حق و به سرای جاودان بشتابیم.
در مورد این شخصیت عظیم القدر باید زبان گشود و گفت حقاً «عاش سعیداً و مات سعیداً».
ان‌شاءالله مولا و مقتدایش حضرت ثامن الحجج (علیه السّلام) میزبان با کرامتش خواهد بود.

گفتنی است: آیت الله شیخ عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان، مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بامداد روز گذشته، جمعه 14 اسفند و در سن 80 سالگی، به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.