ارومیه؛

ساماندهی نمازخانه های بین راهی در آستانه آغاز سفرهای نوروزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: نمازخانه های بین راهی در آستانه آغاز سفرهای نوروزی ساماندهی و تجهیز می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ صفرزاده در جلسه بررسي وضعيت نمازخانه های بین راهی در محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي، ضمن تاكيد بر لزوم برنامه ريزي براي میزبانی هر چه بهتر از مسافران نوروزی، افزود: با توجه به افزايش تردد در مسيرهاي مواصلاتي استان آماده سازي فضاي نمازخانه هاي موجود بايد در اولويت قرار گرفته و تجهيزات مورد نياز آنها تامين شود.

وی با اشاره به اهميت و ارزش جايگاه اقامه نماز در نظام اسلامي، این فریضه الهی را زينت جمهوري اسلامي ايران دانست و با بیان اینکه بايد براي اقامه پرشور اين فريضه الهي تلاش مضاعف کرد، ادامه داد: كارگروه بررسي وضعيت فضاهاي اقامه نماز در راههاي مواصلاتي با هدف نظارت بيشتر بر وضعيت نماز خانه هاي بين راهي تشکیل شده است.

صفرزاده در ادامه همچنين خواستار نصب تابلوهاي راهنما جهت معرفي موقعيت و محل نمازخانه ها در مسيرهاي تردد در راههاي مواصلاتي آذربایجان غربی شد.

علی برزگری مسئول ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تقدير از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار استاندار آذربايجان غربي به خاطر توجه به اهميت احداث و نوسازي نماز خانه ها در مسيرهاي مواصلاتي گزارشي از آخرين وضعيت اين نماز خانه ها را ارائه کرد.

نوسازي و آماده سازي نمازخانه هاي موجود در مسيرهاي مواصلاتي استان از جمله مسجد سه راهي ايواوغلي، محمدیار و مسیر ارومیه به تبریز، نظارت بيشتر بر نمازخانه جايگاههاي عرضه سوخت، توجه و نظارت بر باز بودن نمازخانه ها در زمان اقامه نمازهاي يوميه در اول وقت از جمله موارد مطرح شده در اين جلسه بود.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.