ارومیه؛

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی

شورای اقامه نماز استان آذربایجان غربی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلسه ستاد اقامه نماز استان صبح امروز با حضور دکتر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و رئیس شورای اقامه نماز استانداری، علی برزگر دبیر ستاد اقامه نماز استان و رابطین و دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

صفرزاده در این نشست تلاش در جهت اقامه هر چه باشکوهتر نماز جماعت در ادارات توسط رابطین نماز را دارای اجری اخروی عنوان کرد و افزود: رابطین و خادمین نماز صرفا در جهت رضای الهی، در مسیر نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز جماعت در ادارات تلاش می کنند و لازم است برای تحقق این امر معنوی، همه کارکنان و مدیران مشارکت و از فعاليت هاي مرتبط با ترويج و توسعه فرهنگ نماز حمايت و پشتيباني معنوي نمایند.

معاون استاندار با اشاره به جایگاه رابطین نماز نیز اظهار داشت: با توجه به مسئولیت و جایگاه مهم رابطین نماز دستگاهها، این افراد باید با رفتار و برخورد خویش به حفظ و صیانت از فرهنگ نماز بپردازند.

صفرزاده در ادامه با اشاره به اینکه نماز جزء واجبات دین و اصلی ترین وظیفه دینی است که در حوزه اداری، اجتماعی و خانواده دارای جایگاه و منزلت بالایی می باشد و همه ما وظیفه داریم این فرهنگ را اشاعه دهیم، افزود: ایجاد فضای معنوی در محیط کار، تاثیرگذاری مثبت در فعالیتهای کارکنان و ارائه خدمات بهتر از اثرات معنوی برپایی نماز جماعت در ادارات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تجهیز و رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها، برنامه ریزی در جهت حضور کارکنان در نمازهای جماعت و عدم برگزاری جلسه در وقت نماز از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید رئیس ستاد اقامه نماز استانداری در این جلسه بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.