تبریز؛

امکان استفاده شبانه از بالن سواری در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل صندوق رفاه منطقه آزاد ارس و مجری خدمت بالن سواری نوروزی در این منطقه آزاد از فراهم شدن امکان استفاده شبانه از این برنامه مفرح و جذاب شد.

امکان استفاده شبانه از بالن سواری در منطقه آزاد ارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عزیزیان گفت: با تجهیز سایت بالن سواری ارس به روشنایی مورد نیاز، گردشگران نوروزی می توانند از برنامه مهیج بالن سواری در ساعات شبانه در ایام باقیمانده از تعطیلات نوروزی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: پیش از این ساعت فعالیت بالن تفریحی ارس از 10 صبح تا 7 عصر بود اما اکنون تا پاسی از شب امکان بهره مندی علاقه مندان از این برنامه نوروزی جذاب وجود دارد مشروط به اینکه شرایط جوی، اجازه پرواز بالن را دهد.

مدیرعامل صندوق رفاه ارس اضافه کرد: این صندوق به مناسبت نوروز 95، نمایشگاه صنایع دستی در جلفا را دایر کرده که استقبال از این نمایشگاه تابحال کم نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: طراحی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در جوار نمایشگاه صنایع دستی جلفا بازدید از این نمایشگاه را چندبرابر کرده است ضمن اینکه کیفیت آثار ارائه شده در نمایشگاه صنایع دستی سال جاری نسبت به سال های قبل بهتر شده است.

عزیزیان با اشاره به لغو برنامه پرواز با هواپیمای فوق سبک ارس در نوروز 95 افزود: به دلیل تامین امنیت پرواز، مجوزی در سال جاری به هیچ تقاضای پرواز با هواپیماهای فوق سبک از سوی سازمان هواپیمایی کشوری داده نشد اما مقرر شده در بازدید میدانی اکیپ فنی این سازمان در آینده نزدیک، مجوزهای لازم برای برقراری پرواز این نوع هواپیماها در تابستان سال جاری اخذ شود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.