مهم ترین اخبار اقتصادی بیست و دوم فروردین ماه؛

تولید محصولات ایرانی با برند خارجی، آری یا خیر؟/ بنزین گران می شود/ نقدینگی بانک ها معضل اساسی کشور

تولید محصولات ایرانی با برند خارجی و افزایش قیمت بنزین تا محروم شدن برخی افراد از دریافت یارانه از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

طبق لایحه بودجه سال جاری 24 میلیون نفر از یارانه بگیران پر درآمد از لیست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

کارشناسان معتقدند که جهت توسعه اقتصادی و افزایش تولیدات داخلی باید تلاش کنیم تا تولیدات خود را تحت عنوان برندهای خارجی انجام ندهیم.

مشتریان خودرو در سراسر دنیا همیشه به دنبال خودروهایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب امکانات روز موجود در صنعت خودروسازی را نیز پوشش دهند.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان دوره معاملات روزی جاری با کاهش 373.27 واحدی مواجه شد و به عدد 80 هزار و 280 واحد رسید.
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 29 هزار تومان به فروش می‌رسد.

امروز در رونمایی سایت و میز مطالعاتی اقتصاد مقاومتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیشرفت اقتصادی کشور بدون اقتصاد مقاومتی میسر نمی شود چرا که اقتصاد مقاومتی در حقیقت تنها یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

بهای رسمی دلار، پوند و یورو ثابت ماند یافت.

زنگنه در خصوص احتمال افزایش قیمت بنزین با توجه به طبقه بندی جایگاه های سوخت توضیحاتی ارائه داد.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: دولت مکان‌هایی را برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته است که عملا مردم حاضر نیستند برای سکونت آنجا را انتخاب کنند و با این امر فقط سرمایه ملی دفن شد.

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت:با اجرای این طرح نوسان قیمت تخم مرغ در سبد مصرفی خانوارها به حداقل می رسد و اجرای آن نظام کنترلی برای واسطه ها به وجود خواهد آورد.


انتهای پیام/









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار