شهرکرد؛

غرق شدن مرد 45 ساله در رودخانه

مرد 45 ساله ای در رودخانه همجوار روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ غرق شد.

غرق و ناپدید شدن مرد 45 ساله در رودخانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار شهرستان كوهرنگ، از غرق و ناپدید شدن مرد 45 ساله ای از اهالی سرآقاسید در رودخانه همجوار این روستا خبر داد.

مرتضی زمانپور گفت: پس از وقوع سیلاب های اخیر در منطقه و بالا آمدن سطح آب در روز شنبه 28 فروردین، یك مرد 45 ساله در حال عبور از این رودخانه، تعادل خود را از دست داده و پس از سقوط از پل، غرق شد.

وی افزود: علیرغم تلاش های امدادگران، تا کنون نشانه ای از این فرد پیدا نشده است.

زمانپور، با توجه به نزدیك شدن زمان كوچ عشایر از استان خوزستان به شهرستان كوهرنگ، رعایت امور ایمنی از طرف مردم هنگام عبور از رودخانه را با توجه به افزایش سطح آب مورد تأكید قرار داد و گفت: تمهیدات لازم برای حفظ امنیت عشایر برای عبور از ایلراه ها فراهم شده است.

سرآقاسید، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است. این روستای زیبا، یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری منطقه کوهرنگ می باشد که به علت طبیعت زیبا و بافت پلکانی و تمام خشت آن، گردشگران بسیاری را جذب می کند.

این روستا در فاصله 45 کيلومتري چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ، و 130 کيلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار