همدان؛

همدان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:‌ همدان به عنوان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور شناخته می‌شود.

همدان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عبادیان اظهار کرد: سالم پیر شدن بسیار حائز اهمیت است که در این مسئله از کشورهای پیشرفته عقب هستیم.


وی، استفاده از ظرفیت سازمان‎های مردم‎نهاد برای تبیین استفاده از تعذیه سالم و افزایش سرانه سلامت در جامعه را خواستار شد و گفت: متولیان درمان باید فقط نقش حاکمیتی داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه ادامه داد: حوزه‌های مختلف از ظرفیت سازمان‎های مردم‎نهاد استفاده می‌کنند که امیدواریم ما نیز در حوزه درمان، کار منطقی و درست انجام دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه سلامت با توانمندی بخش خصوصی امکانپذیر است، گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات، منطقی نیست که به دنبال سود و درآمد باشیم.

عبادیان با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت چهره بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی تغییر یافته است، افزود: طرح تحول نظام سلامت فرصتی بود که در بخش بهداشتی ـ درمانی و بیمه‌ها اقدامات خوبی انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه باید از خدمات بهداشتی _ درمانی بدرستی استفاده کرد، گفت: توانستیم با اقدامات مناسب، رضایتمندی و امیدواری را در مردم ایجاد کنیم که البته این فرصت‌ها را باید به توسعه پایدار تبدیل کرد.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر چهره خدمات درمانی تغییر یافته است؛ اما رفتار ما تغییری نکرده است، خاطرنشان کرد: ارائه‏‎دهندگان خدمات باید با روی باز با مردم برخورد کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت برای تمام پروژه‌ها نیازمند حلقه مفقوده‎ای به نام پیوست رسانه‌ای هستیم، گفت: نباید به دنبال تبلیغات بود و همین که خدمات ارائه شده به مردم اطلاع‌رسانی شود، کافی است.

عبادیان با بیان اینکه اکنون خدمات ویژه‌ای به بیماران در حال مرگ ارائه می‌شود که باید عنوان شوند، افزود: اگر مردم عصبانیت به خرج می‎دهند، اطلاع ندارند که در پشت درهای بسته، ما چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات سرپایی کارهای خاصی انجام شده است، به ایجاد کلینیک‌های سرپایی در شهرستان‎ها اشاره کرد.

این مسئول گفت: با وجود اینکه هشت ماه تأخیر در پرداخت کارانه‎ها داریم؛ اما همکاران درمانی با روی باز بیماران را پذیرش می‎کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، پیوند اعضا ، قطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.