شاهرود؛

کشف مواد مخدر در خودرو حامل خربزه

ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق به كشف 19 كيلو و 970 گرم ترياك از خودروي ايسوزو حامل بار خربزه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي خراسان شمالي در عمليات مشترك با ماموران مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي شهرستان شاهرود موفق به كشف 19 كيلو و 970 گرم ترياك از خودروي ايسوزو حامل بار خربزه شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي گفت: در پي اخبار رسيده مبني بر اينكه فردي با هويت مشخص قصد انتقال موادمخدر با خودروي ايسوزو از استان فارس به بجنورد دارد بلافاصله موضوع در دستور كار پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.
سرهنگ محمد غلامي افزود: ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي، اتخاذ تدابير لازم و هماهنگي با پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان شاهرود وارد عمل شدند و پس از مراقبت هاي لازم موفق شدند خودروي مورد نظر را در كيلومتر 55 حوزه استحفاظي شهرستان شاهرود شناسايي و توقيف كنند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي تصريح كرد: مأموران در بازرسي از خودروي ايسوزو حامل بار خربزه مقدار 19 كيلو و 970 گرم مواد مخدر ازنوع ترياك كه به طرز ماهرانه در جعبه بغل خودرو ي جاسازي شده بود كشف و ضبط كنند.
وي با اشاره به اين كه در اين رابطه يك متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد، خاطرنشان كرد: با تعامل به وجود آمده 50 درصد كشفيات اين عمليات، تحويل پليس مبارزه با موادمخدر استان خراسان شمالي شد.
سرهنگ'غلامي' با بيان اين كه پليس اجازه جولان به قاچاقچيان مواد مخدر در استان نمي دهد، از مردم خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه رفتارهاي مشكوك مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.
استان خراسان شمالي در حد فاصل استان هاي شمالي به استان هاي شرقي و همچنين از طريق شاهرود به استان هاي جنوب كشور واقع است.
انتهای پیام / د
برچسب ها: مواد مخدر ، کشف ، پلیس ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار