برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد فرصتی بزرگ برای تقویت ارزش‌ها است

امام جمعه گچساران گفت: برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد فرصتی بزرگ برای تقویت ارزش‌ها، باورها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید امین‌‌الله حجازی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نخستین انقلاب دینی و اسلامی در جهان بی‌بدیل بوده انقلابی که بسترساز بسیاری از انقلاب‌های اخیر در منطقه و جهان شد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان الگویی حکومتی دارای دو تأثیر جهانی تلاش آزادی‌خواهان و مستضعفان برای ایجاد انقلاب و تلاش گردنکشان و مستکبران برای از بین بردن انقلاب اسلامی و دیگر انقلاب‌های مردمی شده است.
 
امام جمعه گچساران با بیان اینکه بدون شک و تردید و بدون هر شعاری شهدا صاحبان و سازندگان انقلاب اسلامی هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در آغاز انقلاب، در هشت سال جنگ تحملیی و در شرایط فتنه و کنونی با ایثار و فداکاری جوانان و رزمندگان همراه با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری قدرتمندتر و پایدارتر شد.
 
حجازی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا بیان کرد: کنگره بزرگ و ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و ملی در آبان‌ماه در مرکز استان برگزار می‌شود که پیرو آن در دیگر شهرستان‌ها نیز اقداماتی صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا برخلاف نظر عده‌ای معدود دارای اهمیت و نقشی مهم است.
 
حجازی تببین و آشنایی نسل‌های دوم و سوم انقلاب با فرهنگ و اهداف شهدا و یادآوری آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین آثار برگزاری کنگره‌های شهدا عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر ارزش‌های مهم برگزاری یادواره شهدا است.
 
امام جمعه گچساران برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را فرصتی بزرگ برای تغییر فضای این استان عنوان و تصریح کرد: برگزاری این کنگره در استان می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای فرهنگ ایثار، شهادت، عفاف و حجاب و دیگر معنویات باشد که مسئولان باید در این خصوص تعامل و تلاش بیشتری داشته باشند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.