در شورای مدیران معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش بررسی شد

تصویب ردیف اختصاصی بودجه فرهنگی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی فدراسیون های ورزشی

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، از تصویب ردیف اختصاصی بودجه فرهنگی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی فدراسیون های ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دومین جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش در سال 95 روز دوشنبه 3 خرداد ماه با حضور مدیران کل و سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر احمدی ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، سال 95 را سال دست آوردهای دولت تدبیر و امید ذکر کرد و سال جاری را با توجه به رویدادهای مهم پیش رو (المپیک ، پارالمپیک ، مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال) سالی مهم و استراتژیک برای ورزش کشور دانست.

وی همچنین از تصویب ردیف اختصاصی بودجه فرهنگی جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی فدراسیون های ورزشی خبر داده و در راستای برگزاری کنگره علمی مدیریت ورزشی که در روزهای 8 و 9 خرداد ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد خواستار انطباق خروجی کنگره با رویکرد دولت مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شد.

احمدی در ادامه جلسه با معرفی  سید شروین اسبقیان به عنوان مشاور اجرایی معاونت، به تبیین برخی برنامه های فرهنگی پیش بینی شده  گفت: ما در روزهای پیش رو برنامه های فرهنگی را برای خرداد ماه پیش بینی کرده ایم که از آن جمله ؛ دیدار کاروان المپیکی با معاون اول رییس جمهور،همایش تجلیل از ورزشکاران شهید مدافع حرم که روز سه شنبه 4 خرداد 94 از ساعت 17 در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

در ادامه این نشست حاضران به ارائه گزارش حوزه های خود پرداختند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار