ارومیه؛

نظارت بر فعالیت سرویس دانش آموزان مدارس در سالتحصیلی 96 – 95

پیمان آرامون در پایان دومین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی استان در سال 95 با اعلام این مطلب گفت: در این جلسه اعضای کارگروه ضمن بررسی مسائل مربوط به اولویت های حمل ونقل دانش آموزان در سالتحصیلی 96 -95 بر نظارت هرچه بیشتر به فعالیت سرویس های مدارس تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ وی افزود: در این جلسه تصمیم های خوبی برای افزایش ایمنی و رفاه حال دانش آموزان، با مشارکت و همکاری تمامی نهادهای اجرایی، انتظامی و خدماتی اتخاذ شد که امیدواریم در سالتحصیلی پیش رو شاهد کاهش مشکلات خانواده ها و دانش آموزان در این خصوص باشیم.

مدیرحمل ونقل و ترافیک استان با بیان اینکه دریافت هر گونه وجه اضافی مازاد از نرخ مصوب به هرمیزان وعنوان ممنوع بوده و متخلفین طبق قوانین و مقررات مربوط تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: وظیفه توجیه کلیه رانندگان طرف قرارداد با آموزش و پرورش نسبت به مقررات ، بعهده پلیس راهور بوده و ادارات آموزش وپرورش استان متعهد گردیدند تا پایان خرداد ماه نسبت به اعلام نیازمندی خودرویی سرویس مدارس خود به شهرداریها ، اقدام لازم را معمول نمایند.

پیمان آرامون نظارت کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش ،شهرداری ها و پلیس راهور نسبت به حسن اجرای مصوبات و شیوه نامه و آیین نامه های سرویس مدارس را از دیگر تصمیم های مهم دراین جلسه عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.