تقویم آموزشی دانشگاه غیر انتفاعی اعلام شد

رییس اتحادیه دانشگاه‌های غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی‌ گفت: ترم تابستان در این دانشگاه از تیرماه 95 شروع و تا اواسط مرداد ادامه دارد.

علی آهون منش رییس اتحادیه دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی  در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری امتحانات در ایام لیالی قدر اظهار داشت: امتحانات پایان ترم نیمسال دوم این دانشگاه به دلیل فشردگی و نزدیکی با شروع ترم تابستان در ایام لیالی قدر با تاخیری سه ساعته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بعضی از دانشگاه ها به دلیل برنامه امتحانی فشرده به ناچار در ایام قدر امتحان برگزار می‎شود زیرا دانشجویان آمادگی برگزاری 2 امتحان در یک روز دیگر را ندارند.

رییس اتحادیه دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی در خصوص تقویم آموزشی این دانشگاه در ترم تابستان گفت: ترم تابستان از اول تیرماه شروع و تا اواسط مرداد ماه به پایان رسیده و امتحانات این ترم از نیمه مردادماه به مدت 2 هفته برگزار می‌شود.

آهون منش یاد آور شد: دانشجویان این دانشگاه طبق قوانین وزارت علوم در ترم تابستان بیشتر از شش واحد نمی‌توانند انتخاب کنند که این قانون برای دانشجویان فارغ التحصیل هشت واحد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار