راه‌اندازی شعبه عراق دانشگاه علم و صنعت در هاله‌ای از ابهام

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: مذاکراتی با هیات‌های عراقی انجام شده اما هنوز نتیجه قطعی مذاکرات مشخص نیست.

محسن کلانتر معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص راه اندازی شعبه در کشور عراق اظهار داشت: هیات های عراقی برای انجام مذاکرات به دانشگاه علم و صنعت آمده‌اند و یکسری صحبت‌ها بین رییس دانشگاه و این هیات رد و بدل شد اما هنوز قطعیت پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: اکنون در حال پیگیری رایزنی‌های اولیه با کشور عراق هستیم و راه اندازی شعبه در این کشور در حد صحبت‌های مقدماتی است که به محض نهایی شدن آن را به رسانه‌ها اعلام می کنیم. 

کلانتر بیان کرد: علاوه بر کشور عراق هیات‌های مختلفی از کشورهای ترکیه، آلمان، اتریش و سایر کشورهای اروپایی به دانشگاه علم و صنعت آمده‌اند و در واحد بین الملل مذاکراتی را انجام داده‌اند اما اینکه کدام مذاکرات منجر به جذب دانشجو یا تبادل استاد شود، هنوز مشخص نیست.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: اکنون فقط دانشگاه علم و صنعت از سوی وزارت علوم به عنوان رابط برای تعامل با کشور آلمان انتخاب شده؛ تصمیم‌گیری‌های وزارت علوم در مورد با این کشور اروپایی نیز به این دانشگاه واگذار شده است. 

کلانتر درباره فعالیت‌های مشترک با آلمان اذعان داشت: جذب و فرستادن دانشجویان و تبادل استاد از جمله فعالیت‌های مشترک بین ایران و آلمان است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: دانشگاه علم و صنعت به دنبال توسعه و گسترش واحد بین الملل خود است و در این راستا تلاش‌های زیادی انجام داده‌ که این روند را همچنان ادامه می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار