استاندار تهران در چهارمین جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید؛

جریمه واحدهای تولیدی بخشیده می‌شود

استاندار تهران از بخشودگی جریمه واحدهای تولیدی در صورت پرداخت 5 تا 20 درصد از بدهی خبر داد.

جریمه واحدهای تولیدی بخشیده می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران در چهارمین جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که عصرامروز (شنبه) در ساختمان استانداری تهران برگزارشد، اظهار داشت: در کنار جلسات اقتصاد مقاومتی که تا کنون برگزار شده است ستاد تسهیل رفع موانع را برای حل مشکل برخی واحدهای تولیدی که از لحاظ اعتبارات و وضعیت مالی با بانک‌ها، مراکز و سازمان‌های بیمه‌ای با مشکل مواجه بودند تشکیل دادیم.

وی افزود: برخی از این واحدهای تولیدی به علت کمبود اعتبارات و مشکلات مالی متوقف شده و یا کاملاً از کار افتاده است که به همین منظور تشکیل ستاد تسهیل موانع تولید با همکاری دستگاه‌ها و تشکیل ستاد تسهیل موانع تولید با همکاری دستگاه‌های مرتبط و با استفاده از نظرات این دستگاه‌ها مصوباتی را برای حل مشکل واحدهای تولیدی ارائه خواهند داد.

استاندار تهران گرفت: خوشبختانه از زمان تشکیل کمیته و ستاد تسهیل موانع تولید استان تهران توانسته رتبه اول را در بین سایر استان‌ها کسب کند و نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد تسهیل رفع موانع تولید، 10 واحد تولیدی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مشکلات مالی و اعتباری آن‌ها با سازمان‌های بیمه‌ای، بانک‌ها و سایر نهادها ارزیابی شد.

وی افزود: در این جلسه تعدادی از واحدهای تولیدی شیرآلات نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند و ساماندهی برخی از این واحدهای تولیدی که از رتبه و کیفیت خوبی در کشور نسبت به سایر واحدها برخوردارند از جمله مهم‌ترین مسائلی بود که باید بررسی می‌شد.

استاندار تهران گفت: باید در صدور مجوز جدید برای واحدهای تولید شیرآلات جدید خودداری  شود چرا که ما بهترین تولیدکننده‌های شیرآلات را داریم و بحث مهمی که مطرح می‌شود این است که  واحدهایی که به هر دلیلی پروانه گرفته‌اند باید در غالب شرکت‌های صنعتی ساماندهی شوند.

هاشمی با اشاره به بخشیده شدن جرایم واحدهای تولیدی، تصریح کرد:‌جریمه‌های واحدهای تولیدی زمانی بخشیده می‌شود که بین 5 تا 20 درصد از بدهی خود را پرداخت کنند و در این بین زمانی را برای تنفس به آن‌ها می‌دهیم تا 2، سه سال بدهی‌ها را پرداخت کنند و در این صورت جریمه‌ها بخشیده می‌شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار