یاسوج؛

اردوی تابستانی برای 480 دانش‌آموز روستایی

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرروش کهگیلویه و بویراحمد از گذران اوقات فراغت دانش‌‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در 60 پایگاه خبر داد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید بهاءالدین ملک‌حسینی صبح امروز در نشست مسؤولان و کارشناسان حوزه تربیتی اداره‌کل آموزش و پرروش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان است، اظهار کرد: اگر در این زمینه برنامه‌ریزی درست و اصولی وجود داشته باشد دانش‌‌آموزان به رشد و شکوفایی بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت دست خواهند یافت.
 
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرروش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین راستا در استان برنامه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان در تابستان و در پایگاه‌های اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.
 
وی کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها را مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش دانست و گفت: برنامه‌ها باید به بهترین نحو و با کیفیت مطلوب برگزار شو تا خروجی و دستاورد خوبی در زمینه‌های مختلف برای دانش‌آموزان و آموزش و پرورش داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ها برنامه‌های مختلف اعم از هنری، ورزشی و فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: در همه مناطق آموزش و پرورش استان و در 138 نقطه این پایگاه‌ها فعال خواهند بود.
 
ملک‌حسینی گفت: 60 پایگاه اوقات فراغت استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بیش از 150 دستگاه در کل استان اجرا می‌شود.
 
وی برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی را یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌‌آموزان در استان ذکر کرد و گفت: امسال برای 480 دانش‌آموز روستایی در استان اردوهای سیاحتی و زیارتی برگزار می‌کنیم.
 
ملک‌حسینی با اشاره به برنامه‌هایی که در حاشیه برگزاری این اردوها صورت می‌گیرد، افزود: برنامه‌ها به مانند گذشته تنها تفریحی نیست بلکه در کنار آن برنامه‌های معتدد فرهنگی و بصیرت‌افزایی وجود دارد.
 
این مسؤول افزود: این فعالیت‌ها در آموزش و پرروش توسط سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، مدارس، کانون‌ها و اتحادیه‌های انجمن اسلامی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.