مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از 3 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌‌های پیست اسکی کاکان خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور با اشاره به اقدامات خوبی که در طول دو سال گذشته در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی در روستاها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، اظهار کرد: تعدادی زمین چمن و سالن برای مناطقی احداث شده که تا پیش از این هیچ گونه فضای ورزشی مناسب نداشته‌اند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون در زمینه سرانه فضاهای ورزشی در کشور از استان‌های برتر محسوب می‌شویم.
 
ایزدپور افزود: در این میان برخی از فضاهای ورزشی نیاز به اعتبارات برای تکمیل دارند که در صورت تکمیل شدن کمک بزرگی به توسعه و رشد ورزش استان خواهند کرد.
 
این مسؤول به هتل ورزش در یاسوج اشاره کرد و گفت: این هتل در صورت اجرایی شدن در شهر یاسوج در زمینه‌های ورزشی و حتی گردشگری قادر به کمک به استان خواهد بود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هتل ورزش یاسوج اکنون پیشرفت 55 درصدی دارد که دارای یک‌هزار و 800 متر مربع زیربنا بوده و در 5 طبقه این بنای بزرگ ورزشی ساخته شده است.
 
ایزدپور گفت: هتل دارای 21 سوئیت بوده و دارای رستوران و 11 خوابگاه و یک سالن نمایش بزرگ است.
 
وی همچنین به پیست اسکی کاکان به عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن ورزشی استان اشاره کرد و گفت: با داشتن این پیست که از نظر مکانی یکی از پیست‌های خوب به شمار می‌رود قادر به توسعه ورزش‌های زمستانی در استان خواهیم بود.
 
این مسؤول گفت: برای تکمیل زیرساخت‌ها و رفع نواقص در پیست اسکی کاکان به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: پیست اسکی ، اعتبار ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.