یاسوج؛

3 هزار یتیم نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 3 هزار و 400 یتیم نیازمند در استان وجود دارد، خواستار همکاری سپاه فتح استان در جهت حمایت از این ایتام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان اظهار کرد: کمیته امداد می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی و سازندگی کارهای خوبی انجام دهد و از ظرفیت سپاه استفاده کند.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایطی را برای ورود پایگاه مقاومت کمیته امداد در حوزه‌های جذب مشارکت‌ها، بهداشت و درمان و توانمندسازی ایجاد کرده‌ایم.
 
محبی تصریح کرد: کمیته امداد می‌تواند در همه بخش‌های آموزشی، عمرانی، درمانی و مادی و معنوی از سپاه و بسیج در راستای حمایت از مددجویان در استان بهره ببرد چرا که در استان 18 هزار خانوار تحت حمایت با ضرایب محرومیت بالا وجود دارد.
 
این مسؤول با بیان این‌که 3 هزار و 400 یتیم نیازمند در استان نیازمند حمایت هستند خواستار امضای تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت مسکن، طرح‌های خود‌اشتغالی بیمارستان صحرایی برای کمک به نیازمندان با سپاه و بسیج جامعه پزشکی شد.
 
سردار یدالله بوعلی نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه متعلق به همه کسانی است که دغدغه نظام و انقلاب دارند، اظهار کرد: توانمندی و رفع مشکلات مددجویان نیاز به همکاری، حمایت و یک کاری میدانی است.
 
وی تصریح کرد: جامعه هدف ما که بسیجیان هستند در بحث تسهیلات و ایجاد اشتغال و تولیدات را حمایت می‌کنیم.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه کشاورزی عنوان کرد: می‌توان با ارائه تسهیلات در بحث‌اشتغالزایی و درآمدزایی کارهای خوبی کرد و در راستای توانمندسازی مددجویان گام برداشت.
 
سردار بوعلی بر مشارکت در زمینه کمک و حمایت به نیازمندان کمیته امداد استان تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم به ویژه افراد بی‌بضاعت و محروم همکاری و مشارکت همه مسؤولان را می‌طلبد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.