ساری،

رها کردن کودک 11 ماهه در بیمارستان

مادرگلستانی، کودک خود را دربیمارستان کودکان امیرکلای مازندران رها کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل با تایید این خبر گفت: این مادر چهار روز پیش کودکش را برای درمان به بیمارستان امیرکلای بابل آورد و در اینجا بستری کرد اما از دو روز قبل تاکنون خبری از او نیست.

دکتر حسن حسن نتاج افزود: مادر این کودک بیمار، در روز نخست به مدیریت بیمارستان مراجعه و مشکلات مالی خود را مطرح کرد که به او گفته شد به هیچ عنوان نگران هزینه های درمانی نباشد.

وی گفت: مادر این کودک که حال و روز خوشی نداشت کودکش را عصر روز پنجشنبه رها کرد و تاکنون خبری از او نشد.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل با بیان اینکه حال کودک مساعد است و به بخش منتقل شد افزود: برای پیگیری قضیه با دو شماره تلفن موجود در پرونده تماس گرفته یا به آدرس محل سکونت والدین بیمار مراجعه خواهد شد.

دکتر نتاج گفت: در صورت عدم مراجعه و بعد از درمان کامل ، کودک رها شده با حکم قضایی و با هماهنگی هایی بین بهزیستی استان گلستان و بابل به بهزیستی سپرده خواهد شد.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل با بیان این که پارسال نیز چندین مورد از این اتفاقات در این بیمارستان روی داد ، گفت : خانواده هایی که به هر دلیلی کودک خود را در بیمارستان رها کنند تنها با هماهنگی مراجع قضایی کودک به آنها تحویل داده می شود چون ممکن است هر حادثه ای را برای کودک خود به وجود بیاورند.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل با 182 تخت به کودکان و نوزادان خدمات پزشکی ارائه می دهد و 40 درصد مراجعه کنندگان به این بیمارستان فوق تخصصی افراد غیر بومی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار