یاسوج؛

برگزاری جشنواره پرواز برای معرفی و شناسایی جاذبه‌های گردشگری

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از هر راهی باید برای معرفی و شناسایی جاذبه‌های گردشگری خود استفاده کرد یکی از این راه‌ها برگزاری جشنواره پرواز است.


 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری با اشاره به جاذبه‌هایی که استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه صنعت گردشگری دارد، اظهار کرد: نخستین اقدام در این راه معرفی هر چه بهتر استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های فرهنگی و به خصوص رسانه‌ها وظیفه مهمی بر عهده دارند که لازم است در راه معرفی استان از خود همت بیشتری به خرج دهند.
 
باقری توسعه گردشگری را به عنوان صنعتی پاک و پردرآمد تنها وظیفه یک دستگاه به نام اداره‌کل گردشگری و میراث فرهنگی ندانست و گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر باید با خرد جمعی و با استفاده از دوربین و قلم و فضای مجازی به معرفی هر چه بیشتر دیار چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بپردازند.
 
این مسؤول گفت: برگزاری جشنوار‌ه‌ها و همایش‌ها می‌تواند اثر خوبی در معرفی استان برای کمک به توسعه گردشگری داشته باشد.
 
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به جشنواره پرواز اشاره کرد و گفت: این جشنواره راهی خوب برای معرفی استان است باید دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای برگزاری این جشنواره حضور اثرگذار داشته باشند.
 
باقری بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره تعدادی هواپیمای سبک برای گردشگران در نظر گرفته می‌شود که با همکاری فرودگاه یاسوج گردشگران بر فراز شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران مناظر زیبای این شهر را از طریق هوایی مشاهده می‌کنند.
 
وی افزود: همچنین کسانی که در استان علاقه‌مند باشند می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند تا گامی در راه معرفی ظرفیت‌های گردشگری خود برداشته باشیم.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: جشنواره ، جذب ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.