کرمانشاه ؛

بدون نگرانی نوشابه مصرف کنید

مدیرعامل شرکت روزنوش و مالک برند توکا در مراسم رونمایی از نخستین نوشابه فراسودمند ایران که در محل سالن آمفی تئاتر هتل پارسیان برگزار شد گفت: بزرگترین بازار نوشیدنی کشور متعلق به نوشابه است و نوشابه مهمان ثابت سفره های ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایوب آدینه وند ادامه داد: سرانه مصرف نوشابه در ایران تقریبا چهار برابر میانگین جهانی است، یعنی میانگین مصرف نوشابه در جهان 10 لیتر در سال برای هر نفر است که این عدد در ایران برای هر نفر 42 لیتر است.

 وی با بیان اینکه این محصول به عنوان اولین پتنت کرمانشاهی در حوزه صنایع غذایی ثبت شده است افزود:در حال حاضر روزانه 60 هزار بطری 1.5 لیتری نوشابه توکاپروبیوتیک تولید می‌کنیم.

 آدینه وند با اشاره به اینکه در تلاشیم که سقف تولید این محصول را تا پایان سالجاری به 120 هزار بطری 1.5 لیتری در روز برسانیم گفت: سعی می کنیم تا قبل از سال دوغ پروبیوتیک را هم وارد بازار استان کرمانشاه کنیم و همچنین تا قبل از سال 96 محصولات توکا پروبیوتیک را در قالب بسته بندی‌های شیشه وارد بازار مصرف خواهیم کرد.

 وی همچنین از راه اندازی شرکت کشت و صنعت آدینه با خریداری 300 هکتار زمین کشاورزی خبر داد و گفت: در آینده نه چندان دور به دنبال تولید نوشابه‌هایی با پایه گیاهان دارویی خواهیم رفت.
 
نوشابه "پروبیوتیک" اختراع دکتر احسان صادقی است که علاوه بر اینکه مضرات نوشابه‌های معمولی در آن تا حد زیادی کاهش داده شده، میکروارگانیسم "پروبیوتیک" هم به آن اضافه شده که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش کلسترول خون می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار