آخرین وضعیت تیم های گیلانی

تیم های فوتبال استان گیلان این روز ها شرایط خوبی را تجربه نمی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های فوتبال استان گیلان این روز ها شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارند و به مانند دیگر تیم های ریشه دار و قدیمی احتمال نابودیشان وجود دارد.

داماش گیلان

تیم فوتبال داماش گیلان که یکی از تیم های قدیمی استان گیلان محسوب می شود به احتمال زیاد بر اساس شنیده ها تا 48 ساعت آینده به فروش می رسد.

داماشی ها که مدت هاست حال و روز خوبی ندارند و در لیگ دسته دوم کشور توپ می زنند به دنبال آن هستند تا دوباره به روز های اوجشان بازگردند.

حال باید دید با فروش احتمالی امتیازاین تیم به شخصی دیگر این اتفاق رخ می دهد یا خیر ؟
داماشی ها که در سال های مختلف با نام هایی چون پگاه گیلان و استقلال رشت در مسابقات حاضر شده اند خاطرات خوبی از حضور در بالاترین سطوح فوتبال کشور دارند .

سپید رود رشت

تیم فوتبال سپید رود رشت که از تیم های قدیمی و ریشه دار استان گیلان و فوتبال کشور محسوب می شود.پس از چندین سال ناکامی در فوتبال دوباره به روز های اوجشان نزدیک می شوند.آن ها که به نسبت شرایط بهتری از دیگر تیم های گیلانی دارند فصل گذشته موفق شدند با فرشاد پیوس به لیگ دسته اول برسند.

ملوان بندر انزلی

تیم فوتبال ملوان که این روز ها شاید بدترین روز های تاریخش را سپری می کند و با مشکلات بی نهایتی که حالا گریبانش را گرفته به دنبال آن است تا با نهایی کردن امتیاز تیم فوتبال نفت تهران دوبار به لیگ برتر بازگردد و بتواند در بالاترین سطح فوتبال کشور حاضر شود.
ملوانان این روز ها بدون سرمربی هستند و هنوز مشخص نیست که در لیگ برتر به میدان می روند و یا این که در لیگ دسته اول کشور

پاس رشت

تیم فوتبال پاس رشت هم که یکی از قدیمی های گیلان و شهر رشت محسوب می شود این روز ها شرایط خوبی ندارد و اخباری از فروش این تیم به گوش می رسد.
پاسی ها که این روز ها در لیگ گیلان بازی می کنند چیزی نمانده که  مانند هم نام تهرانیشان یعنی پاس تهران به نابودی کشیده شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار