لرستان؛

تعیین تکلیف ۳۰۵ طرح صنعتی لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: دردو سال ۳۰۵طرح صنعتی را در استان تعیین تکلیف خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ صفی خانی به شناسایی ۵۰۴ واحد راکد و نیمه راکد در استان اشاره کرد افزود: از ابتدای امسال ۳۳ درصد واحدهای صنعتی استان بعنوان واحدهای غیر فعال و نیمه فعال و یا راکد شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه در دو سال ۳۰۵ طرح صنعتی را در استان تعیین تکلیف خواهیم کرد، گفت: از ابتدای سال کار پایش واحدها شروع شده و تلاش ما بر این است که بهترین واحدهایی را که محصولات آنها قابل رقابت با دیگر محصولات خارجی و داخلی است را شناسایی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه عمده واحدهای راکد و نیمه راکد استان در شهرک صنعتی واقع شده اند، افزود: از بانک های استان تقاضا داریم مشتریان خوش حساب و بدحساب خود را به ما معرفی کنند.

صفی خانی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۳ ارزش افزوده بخش صنعت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: در پایان سال ۹۴ این رقم به دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده صنعت استان رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشور علیرغم رکود کشوردرسال های ۹۳ و ۹۴ در بخش صنعت اما رشد صنعت لرستان طی این سال ها مثبت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اگر ۱۲ خط کارخانه صنایع غذایی گهر دورود به بهره برداری برسد ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده اقتصادی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تعیین ، تکلیف ، طرح ، صنعتی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.