وقتی حامی تروریسم، خود را قربانی تروریسم می نامد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مضحک مدعی شد این رژیم در نبردی دائم و مستمر با تروریسم قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در ابتدای جلسه کابینه رژیم در قدس اشغالی گفت: ما در نبردی دائم و مستمر با تروریسم قرار داریم.

این نبرد فراز و نشیب هایی به همراه داشته است.ما در این راه از ابزارهای گوناگون و از جمله تدابیر تهاجمی که پیشتر از آنها استفاده نکرده ایم، بهره می بریم.این موضوع محاصره تمامی منطقه هبرون (الخلیل) با هفتصد هزار نفر جمعیت، ابطال مجوز های کار برای اهالی روستای بانی نعیم یعنی همان جایی که شش تروریست از آنجا آمده بودند، تقویت گسترده واحدهایمان از جمله اعزام دو گردان نیرو با تاکید برقراری امنیت در جادها ،تحقیقات درباره خانواده تمامی قاتلان و تروریست ها و بازداشت آنها در صورت مبادرت به هرگونه درگیری و تلاش ویژه برای تقویت جوامعان در منطقه از جمله این موارد بوده است.

وی افزود: ما برنامه ویژه ای برای منطقه کریات عربا در جلسه بعدی کابینه ارائه خواهیم کرد و در دستور خود به وزرای کابینه پیشنهاد داده ام که تدابیری مختلف را برای کمک به ساکنین منطقه یهودا و سامرة در نظر بگیرند.ما از ارتش و سازمان های اطلاعاتی اسرائیل در این رابطه حمایت کامل می کنیم.نماینده ای از سازمان های امنیتی ما را در جریان آخرین تحولات اخیر قرار خواهد داد.

نتانیاهو گفت: الی ویسل دیروز درگذشت او یکی از بزرگترین مردان یهودی بود.من او را برای مدت چهل سال می شناختم و او سهم قابل توجهی در بزرگداشت و یادآوری هولوکاست داشت.ما او را هرگز فراموش نخواهیم کرد او درنامه ها و کتابهایش موارد زیادی را در این رابطه به جهان و انسانیت منتقل کرد. به نظرم او قدرت بیان قدرتمندی به مردم ما دادتا از یک دوران وحشت انگیز تاریک بیرون بیایند و آینده ای نورانی را در پیش داشته باشند.او بخشی از این نور بود و ما یاد و خاطره وی را گرامی می داریم.او در قلب های ما و در قلب انسانیت برای همیشه خواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سفرش به آفریقا گفت:من برای دیدار از آفریقا فردا عازم خواهم شد. این سفر پس از چندین دهه که هیچ نخست وزیری از ما از آنجا دیداری نداشته است،صورت می گیرد. در اوگاندا من با هفت نفر از سران کشورهای آفریقایی که در نشست سران کشورهای شرق آفریقا حضور خواهند داشت ،دیدار خواهم کرد.

ما قصد داریم که به قاره آفریقا که پنجاه و چهار کشور دارد، بازگردیم .ما قصد داریم به آفریقا بازگردیم همانطور که آفریقا به اسرائیل بازگشته است. این موضوع پیچیدگیهای مهمی به همراه دارد و در برابر سبب تنوع در روابط بین المللی ما با کشورهای دیگر می شود.ما در حال گسترش روابط خود با قدرت های بزرگ در آسیا،روسیه ،آمریکای لاتین و قاره آفریقا هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار