بدهی25 میلیاردی بازرگانی دولتی وصول می شود؟

معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: در قبال پول بیت المال مسئول هستیم و حتی یک ریال آن را نمی گذاریم هدر رود.

بدهکار 25 میلیاردی بازرگانی دولتی وصول می شود؟حسن عباسی معروفان معاون داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اخبار منتشره مبنی بر بدهی 25 میلیاردی تومانی یکی از فوتبالیست ها به این شرکت گفت: سالانه حدود 20 میلیون تن کالا در شرکت بازرگانی دولتی به صورت نقدی و انواع ضمانت نامه های بانکی به فروش می رسد.

وی افزود: در زمان رونق بازار، بازرگانی دولتی اجناس خود را به صورت نقدی به فروش می رساند و در شرایط رکود به ناچار بایستی تا انقضای محصول به اتمام نرسیده به شرایط مختلف محصول خود را به بازار عرضه کند.

عباسی معروفان ادامه داد: ممکن است در برخی موارد چک ها با تاخیر وصول شوند که این امر در بازار خرید و فروش امری عادی تلقی می شود.

گفتنی است شرکت بازرگانی دولتی همانند سایر شرکت ها طلبکار از  افراد حقیقی و حقوقی است، اما این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که در قبال پول بیت المال مسئول  هستیم و حتی یک ریال آن را نمی گذاریم هدر رود.

معاون داخلی بازرگانی دولتی تصریح کرد: اگر چک در زمان موعد خود وصول نشود قانون برای این موضوع راه حل های مختلفی از جمله مصادره اموال را تدوین کرده که قطعا این امور را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار