در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

باید به مشکلات منطقه 17 و 18 خاتمه دهیم / راه‌آهن مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر ساکنین مناطق 17 و 18 با مشکلاتی زیادی که حاصل از راه آهن است مواجه هستند به همین دلیل باید مشکلات آن‌ها پایان دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه در برنامه شورای شهر با تأکید بر اینکه ساکنان منطقه 17 و 18 سال‌ها با مشکلات راه‌آهن روبرو هستند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید به مشکلات شهروندان این منطقه خاتمه دهند.

وی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن کارگران و کارمندان زحمت‌کشی دارد، افزود: بدون شک مالکیت اصلی زمین‌های راه‌‌آهن با خود راه‌آهن است چرا که راه‌آهن هم به دولت تعلق دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اضافه  کرد: باید شرایط در منطقه 17 و 18 تغییر کند و مسئولان برای مرتفع‌کردن عدیده شهروندان این مناطق اقدامات علمی انجام دهند.

دبیر با بیان اینکه باید در جلسه شورا برای مرتفع کردن مشکلات مردم به یک جمع‌بندی نهایی برسیم، تصریح کرد: نباید بعد از ارائه یک گزارش آن را به فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در منطقه 17 و 18 در شب‌ها وضعیت نامناسبی وجود دارد و به همین دلیل باید مشکلات آن‌ها را هر چه سریعتر حل کنیم چرا که آلودگی‌های صوتی و گردوغبار در این مناطق نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار