پروازهای ایران به ترکیه لغو شد/ صدور مجوز پروازهای بدون مسافر به ترکیه

هیچ پروازی از ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با وضعیت پیش آمده در ترکیه، تا حصول اطمینان امنیتی و انجام پروازهای ایمن و سلامت به مقصد فرودگاه های این کشور هیچ پروازی به ترکیه انجام نخواهد شد.

بر همین اساس تمام شرکت های هواپیمایی ملزم هستند به مسافرانی که عازم ترکیه بودند اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

 بر اساس اعلام نظر مسئول مدیریت ترافیک هوایی دفتر منطقه ای ایکائو در حال حاضر هیچ خطری پرواز های عبوری از فراز ترکیه را تهدید نمی کند و تنها تعدادی از فرودگاه های این کشور بسته شده است.

فتاحی مدیر کل شهر فرودگاهی امام خمینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از کودتای نظامی در ترکیه تمامی پروازهای فرودگاه امام خمینی به شهرهای مختلف ترکیه لغو شد.

وی با بیان اینکه از ساعت 23:30 تا 7:00 صبح امروز 9 پرواز که از فرودگاه امام خمینی عازم به ترکیه بودند لغو شد تصریح کرد: از ساعت 7:00 صبح امروز تا ساعت 14:00 هیچ پروازی به سمت ترکیه نداریم و تعیین تکلیف پروازهای ساعت 14:00 به بعد تا ساعت 10:00 صبح امروز مشخص می شود.

گفتنی است که به دلیل نبود امنیت در ترکیه،تمامی سفرهای ریلی به این کشور نیز لغو شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشور برای کمک به مسافران ایرانی در ترکیه و باز گرداندن آنها مجوز انجام پروازهای بدون مسافر به ترکیه را برای شرکتهای هواپیمایی صادر کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۵
من 3 مرداد پرواز دارم به استانبول . چرا کنسل کردن آخه ؟؟ فکره این نیستن ما برنامه ریزی کردیم کار و زندگی داریم . هزینه کردیم ؟؟ تا کی ای وضعیت ادامه داره ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۵
نرین ترکیه میکشنتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۵
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۶ تير ۱۳۹۵
احسنت
آخرین اخبار