شیراز؛

گردهمایی معاونین و روسای ادارات منطقه 4 بنیاد شهید کشور

گردهمایی معاونین فرهنگی و روسای ادارات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 4 بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور در شیراز برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از انتخاب فارس به عنوان استان معین منطقه 4 در حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: منطقه 4 شامل استان های فارس، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، کرمان و کهگیلویه و بویر احمد می شود .
وی هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی مسائل، مشکلات و بخشنامه های حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی در سال جاری عنوان و بیان کرد: این موضوعات در قالب 4 کمیسیون تخصصی بررسی شده و نتایج به دست آمده به بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور اعلام می شود .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگرن استان نیز در این مراسم با بیان این که فارس با  تقدیم 15 هزار شهید،  40 هزار جانباز و 2 هزار و 500 ایثارگر در دوران دفاع مقدس یکی از استان های متعهد، انقلابی و فرهنگ خیز کشور محسوب می شود بر لزوم رسیدگی بیشتر مسئولین فرهنگی به ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه تاکید کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.