معاون ترامپ: دموکرات ها قادر به درک جایگاه آمریکا در جهان نیستند

مایکل پنس با انتقاد از اظهارات اوباما و کلینتون گفت که حزب دموکرات آمریکا قادر به درک جایگاه و رهبری کشورش درجهان نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنس معاون دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک گفتگوی رادیویی اوباما رییس جمهوری را بخاطر آن که در سخنرانی چهارشنبه خود در کنوانسیون دموکرات ها تلویحا دونالد ترامپ راعوام فریب و فاشیست خوانده بود به باد انتقاد گرفت.

درحالی که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان درسخنرانی های انتخاباتی خود بارها تعبیرات زننده ای بکار برده که حتی شبکه های تلویزیونی این کشور مجاز به پخش آن نیستند پنس گفت که او گمان نمی کند فحاشی در گفتگوهای اجتماعی این کشورجایی داشته باشد و بکار بردن واژه هایی نظیر عوام فریبی در سخنرانی اوباما را تاسف آور خواند.

اوباما درسخنرانی چهارشنبه خود با انتقاد از دیدگاه ها و رویکردهای دونالد ترامپ گفته بود: از همین رو آن هایی که تهدیدی علیه ارزش های ما باشند چه فاشیست و کمونیست و چه جهادگرایان و یا عوام فریبان خانگی، در نهایت محکوم به شکست هستند.

پنس در ادامه اوباما و حزب دموکرات آمریکا را به سرگردانی و پریشانی ذهن در مورد نقش رهبری آمریکا در جهان متهم کرد وگفت که آن ها جایگاه آمریکا و تعهداتی را که کشورش بعنوان 'زراد خانه دموکراسی'به عهده دارد درک نمی کنند و قادر به فهم رهبری بلامنازع آمریکا درجهان نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار