رونمایی از سامانه اندازه گیری و پایش ارتباطات زیر ساخت /شفاف سازی کیفیت شبکه ارتباطات میسر شد

جهرمی رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت از سامانه اندازه گیری و پایش این شرکت رو نمایی کرد.

سامانه اندازه گیری و پایش ارتباطات زیر ساخت رونمایی شد
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در نشست خبری که صبح امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد گفت: با رونمایی سامانه اندازه‌گیری و پایش ارتباطات زیرساخت کاربران می‌توانند اشکالات شرکت زیرساخت را بازگو کنند.

وی ادامه داد: این سامانه امکان شفاف‌سازی کیفیت شبکه ارتباطات زیرساخت را فراهم می‌کند و موجب بهبود خدمات ارائه شده به کاربران می‌شود.

همچنین در ادامه نشست خبری؛ عمیدیان،معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به جزییات قوانین وضع شده در حوزه زیرساخت و ضرب العجل شرکت های ارائه کننده  خدمات اینترنت بیان کرد: اگر میزان تاخیر در سرویس، میزان گمشدگی بسته ها، نوسانات تاخیر، مدت زمان رفع خرابی بیش از مقدارهای معین و downtime بیش از ساعت معین باشد مشمول جریمه می شود.

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات
با بیان اینکه طبق مقررات وضع شده ارائه سرویس به کاربران نهایی دقیقا مطابق فاکتورهایی خواهد بود که شرکت مربوطه اعلام می کند، گفت: این موضوع موجب جلوگیری از کم فروشی اپراتورها می شود و همچنین شرکت ها باید همانند شرکت زیرساخت شفافیت های لازم  را در ارائه سرویس داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار