صادقی:لهستان در صدور روادید کوتاهی کرد

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت:لهستان بطور یکجا قادر به صادر کردن روادید تیم ملی نبود.

صادقی:لهستان در صدور  روادید کوتاهی کردحمید صادقی در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد:تیم ملی نوجوانان کشورمان با توجه به اردوهای برگزار شده ، از آمادگی خوبی برخوردار است . هندبالیست های نوجوان با توجه به اردوهای برگزار شده بسیار تغییر کرده وپیشرفت زیادی داشتند. هرچندبه عقیده من جای تمرین و کار زیاد داریم.

وی در خصوص لغو تورنمت لهستان به منظور آمادگی ملی پوشان تصریح کرد:این موضوع از سوی مسئولان فدراسیون هندبال خیلی پیگیری شد ،اما متاسفانه به علت اینکه لهستان بطور یکجا قادر به صادر کردن روادید تیم نبودو در 3 مرحله این روادید صادر می شد،از اعزام تیم به این تورنمنت صرف نظر کردیم.

صادقی از دهمین اردو تیم ملی نوجوانان در تهران خبر داد و گفت:پس از مشخص شدن محل اسکان و برنامه ریزی های انجام شده ،هندبالیست ها از 13 مرداد به مدت یک هفته در اردو آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی و انتخابی جهان بحرین شرکت می کنند.

وی در ادامه افزود: در نظر داریم تا قبل از اعزام به مسابقات آسیایی که 4 شهریور عازم بحرین می شویم ،اردوها و بازی های دوستانه خوبی برای تیم ملی نوجوانان برگزار کنیم.

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در خصوص عملکرد جوانان و کسب مقام هفتمی آسیا در مسابقات گفت:این نتیجه به دور از فکر جامعه هندبال بود. تیم ملی جوانا ن هندبال تیم خوبی بود و این مقام به دور از ذهن بود.این تیم دربازی مقابل تیم عراق بسیار بد بازی کرد و به عقیده من در این بازی ملی پوشان روی فرم و ایده آل نبودند، در حمله ها و دفاع بسیار ضعیف عمل کردند.در مجموع مقابل عراق بازی بدی به نمایش گذاشتند. همین مساله باعث کسب عنوان هفتمی شد. امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت اینده سازان تیم ملی هندبال باشیم.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار