طاهری:باخت هندبالیست های جوان برابر عراق یک اتفاق بود

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت:جوانان ملی پوش هندبال مقابل کره و ژاپن به خوبی جنگیدند اما باخت مقابل عراق یک اتفاق بود.

طاهری:باخت هندبالیست های جوان مقابل عراق یک اتفاق بودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: تیم ملی چند ملیتی قطر که سهمیه مسابقات المپیک ریو 2016 راکسب کرد به منظور آمادگی در مسابقات المپیک ازتیم ملی هندبال ایران و چند تیم اروپایی دعوت کرد تادر تورنمنتی دوستانه شرکت کنند.

شاگردان صادقی پس ازدیدار مقابل تیم ملی قطر و یکی از تیم های باشگاهی نروژ امروز 4 بامداد به کشور بازگشتند.

محسن طاهری درخصوص این تورنمنت دوستانه اظهار کرد: تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل تیم چندملیتی قطر به میدان رفت، تیم قطر تیمی بسیار آماده و پرقدرت بود و د ر نهایت در این بازی ما نتیجه 31 بر 18 واگذار کردیم.

وی افزود: اگر لژیونرهای کشورمان در این دیدار بودند قطعا نتیجه بهتری کسب می کردیم ،چرا که آنها سه قطب خوب تیم ملی هندبال ایران هستند. هچنین در بازی دوم به دیدار تیم باشگاهی نروژ رفتیم آنها نیز به علت شروع لیگ باشگاههای نروژ از آمادگی خوبی برخوردار بودند. بازیکنانم دراین دیدار خیلی خوب بازی کرده و درپایان بازی را با یک امتیاز اختلاف با نتیجه 21بر20 واگذار کردند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در ادامه گفت: پس ازپایان لیگ هندبال باشگاههای کشور بازیکنانم مدتی است از تمرین دور شده وتنها به مدت یک هفته به تمرینات بدنسازی و  تکنیکی پرداختند. به عنوان سرمربی تیم ملی ،در مجموع از عملکرد آنها راضی هستم.تعدادی از این جوانان بازیکنان با انگیزه و با پشتکاری هستند.

طاهری در خصوص عملکرد تیم ملی جوانان کشورمان در رقابتهای آسیایی اظهار کرد: به عقیده من کسب این نتیجه و مقام هفتمی اتفاق خوشایندی نیست اما با توجه به اینکه موفق به دیدن چند بازی شدم آنها در ابتدا بسیار خوب ظاهر شدند و عملکرد خوبی داشتند. متاسفانه بازی مقابل عراق را ندیدم بنابراین اظهار نظر در خصوص این بازی نمی کنم.

با توجه به دیدارهای انجام شده جوانان ایران مقابل کره و ژاپن خیلی خوب جنگیدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند معتقدم داشتن  غروری کاذب  مقابل عراق باعث باخت جوانان کشورمان شد. از نظر من باخت مقابل تیم ملی عراق یک اتفاق و تصادف بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار