غلامی:امیدوارم به راحتی سهمیه جهانی را به دست آوریم

مدیر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت:با عملکرد خوب هندبالیست های نوجوان ،موفق به کسب سهمیه جهانی می شویم.

غلامی:امیدوارم به راحتی سهمیه جهانی را به دست آوریممصطفی غلامی در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی آماده می کند. با سفر به تونس و شرکت در این تورنمنت دوستانه با 5 تیم بازی های خوبی داشته و تجربه خوبی کسب کردیم.

وی افزود:پس از آن با شرکت در تورنمنت تبریز و بازی با تیم ملی بزرگسالان و جوانان به آمادگی های خوبی دست یافتیم.تیم ملی نوجوانان در این دیدارها بازی های خوبی به نمایش گذاشت که برای کادر فنی بسیار رضایت بخش بود.ما در نظر داریم با برگزاری این اردوها تا قبل از اعزام به مسابقات بحرین معایب تیم را برطرف کنیم، نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کرده و سیستم دفاع و حمله را تقویت کنیم.

مدیر فنی تیم ملی نوجوانان گفت: طی برنامه ریزی های مسئولان فدراسیون،قرار بود با صدور روادید از سوی لهستان در تورنمنت دوستانه ای شرکت کنیم که کمک بزرگی به آمادگی هرچه بهتر تیم می شد، که متاسفانه میسر نشد.

وی خاطرنشان کرد:امیدوارم با اعزام به مسابقات آسیایی عملکرد خوبی داشته ،با نتیجه خوب و دستی پر به کشور بازگردیموبتوانیم سهمیه رقابتهای جهانی را به راحتی به دست آوریم.

با کسب تجربیات خوب از سوی هندبالیست های جوان و نوجوان قطعا در آینده تیم ملی بزرگسالان خوبی خواهیم داشت.

غلامی درپایان تصریح کرد:ما تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردوهای مختلفی حضورداشته وبا کادر فنی خوب و مجموعه مربیان خبره هندبال، تلاش می کنیم مشکلات تیم را برطرف نماییم تا با تیمی پرقدرت و جنگنده مقابل رقیبان آسیا حضور یابیم.

تیم ملی نوجوانان کشورمان سوم شهریور ایران را ه مقصد بحرین ترک خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار