خدادادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت و سازهای بی تدبیر بر پهنه گسلی شهر تهران/ بلندمرتبه سازی همچنان ادامه دارد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی ساخت و سازهای پایتخت بدون توجه به پهنه گسلی و تبعات ناشی از آن صورت گرفته است.

ساخت و سازهای بی تدبیر بر پهنه گسلی شهر تهران/ بلندمرتبه سازی همچنان ادامه دارد
سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمامی ساخت و سازهای شهر تهران بر پهنه گسلی این شهر واقع شده که این بی توجهی تبعات غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص غیر استاندارد بودن ساخت و سازهای پایتخت تصریح کرد: بلند مرتبه سازی نیز از دیگر بی توجهی مسئولان شهری در امر ساخت و سازهای غیر استاندارد است که با احداث بیش از اندازه ساختمان های عظیم، به تشدید آلودگی هوا دامن زده شد.

خدادادی ادامه داد: متاسفانه بلند مرتبه سازی ها با وجود تذکرات همیشگی کارشناسان امر همچنان ادامه دارد که بی توجهی شهرداری به توقف ساخت ساختمان های بلند، خطرات آلایندگی و سکون بادهای جوی هوا را به همراه داشته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ناهماهنگی میان شورای عالی معماری، شهرسازی، شورای شهر و شهرداری منجر به عدم اجرای کامل قوانین در بخش ضوابط ساختمانی شده است که این دستگاه ها بنا به وظایف خود موظف به اعمال طرح و برنامه جدی در راستای بهبود شرایط فعلی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار