یاسوج؛

ملت ایران دوستدار نظام و انقلاب هستند

امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران دوستدار و وفادار به نظام و انقلاب هستند و همگان نیز موظفند که به هر نحو ممکن و با هر روشی از هر دوی آنها صیانت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در نشست با کارکنان، اعضای شورای طرح و برنامه و اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس این شورا، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی، دینی، فرهنگی و مردمی است.

وی بیان کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی به الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان دنیا تبدیل شده و قشرهای مختلف ملت ایران نیز در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور گسترده و پرشوری داشته و دارند.

حسینی با تبریک سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این شورا تاکنون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد موفق عمل کرده و خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شرایط لازم قشرهای مختلف مردم را برای حضور گسترده در مناسبت های ملی و مذهبی به صحنه آورده است.

حسینی ابراز داشت: نباید با مدیران اجرایی دریافت کننده حقوق های نجومی و نامتعارف ذره ای مدارا شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

امام جمعه یاسوج افزود: در حالی برخی از مدیران اجرایی کشور حقوق های نامتعارف و نجومی دریافت می کردند که عده زیادی از مردم مشکلات مالی و اقتصادی دارند و افرادی نیز به دلیل بیکار بودن به سختی گذران زندگی می کنند.

حسینی گفت: سوء استفاده، غارت و چپاول بیت المال و دریافت حقوق های نجومی و نامتعارف به هیچ وجه زرنگی نیست بلکه مایه خجالت و شرمندگی خواهد بود.

وی بیان کرد: وجود حتی یک نفر از اینگونه مدیران اجرایی در جامعه اسلامی شایسته نیست زیرا به آبروی کشور، نظام و انقلاب لطمه زده و با اعتقادات مردم نیز بازی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: این شورا در 12 مردادماه 59 به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و وظایف آن نیز مهم و گسترده است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شامل برنامه ریزی، هماهنگی و انسجام برای برگزاری هر چه مطلوبتر مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی و جلوگیری از هرگونه موازی کاری در این زمینه است.

وی بیان کرد: برنامه های ملی و مذهبی اجرا شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در طول سال با مشارکت دستگاه های اجرایی این استان و حضور حداکثری قشرهای مختلف مردم استان است.

خاضع اظهار کرد: هر جا و هر وقت که نیاز به حضور مردم برای دفاع از ارزش های الهی و حمایت از نظام و انقلاب باشد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وارد صحنه شده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که ملت ایران حضور گسترده و پرشوری در تمامی عرصه ها و صحنه ها دارند توطئه های دشمنان نیز یکی پس از دیگری خنثی می شود.

خاضع ابراز داشت: تعامل، همکاری و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی و رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان مطلوب و رضایت بخش است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.