یاسوج؛

وعده ی حمایت از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملی شود

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وعده های مسئولان اجرایی استان برای حمایت از این شورا عملی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست با کارکنان، اعضای شورای طرح و برنامه و اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس این شورا، افزود: از مسئولان اجرایی این استان انتظار می رود که هیچگونه کوتاهی در زمینه کمک به کاهش مشکلات شورای هماهنگی استان نداشته باشند.

وی بیان کرد: سال های قبل در زمینه ساخت فضای فیزیکی مناسب برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برخی کم کاری ها و سهل انگاری هایی شده است.

ملک حسینی اظهار کرد: امید است که با تلاش و همت جدی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به زودی مشکل ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برطرف شود.

وی عنوان کرد: اداره های مذهبی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید دارای ساختمان مناسب، در خور شان و ایده آل باشند.

ملک حسینی ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت گسترده و سنگینی بر عهده دارد و تاکنون نیز به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان بدون توجه و یا تاثیرپذیری از مسائل حزبی و جناحی توانسته مناسبت های ملی و مذهبی را به طرز باشکوه و با حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم استان برگزار کند.

ملک حسینی خواستار بکارگیری شیوه های جدید و برنامه ریزی لازم از سوی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای دعوت از مردم این استان به منظور حضور در مناسبت های ملی و مذهبی شد.

وی گفت: مناسبت های ملی و مذهبی جزو شعائر اسلامی بوده و عامل صیانت از نظام و انقلاب هستند و به همین دلیل نیز باید به بهترین نحو ممکن و با حضور حداکثری مردم گرامی داشته شوند.

ملک حسینی با تاکید بر لزوم استمرار فعالیت ها در زمینه تبلیغ امور مذهبی و فرهنگی، بیان کرد: چنین اقدامی اثرگذار بوده و آثار مثبت متعددی به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای برگزاری هر چه مطلوبتر و باشکوه تر مناسبت های ملی و مذهبی در این استان استفاده بهینه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: یکی از وظایف مهم این شورا سیاستگذاری و برنامه ریزی برای بسیج عمومی مردم به منظور حضور گسترده و پرشور آنان در مناسبت های ملی و مذهبی است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد تاکنون رسالت های خود را به نحو احسن انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اسلامیت و جمهوریت نظام توجه یکسان و همزمان دارد، بیان کرد: دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب برنامه ریزی کرده و در این زمینه نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

خاضع اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی حلقه اتصال بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: حضور آگاهانه، گسترده و پرشور ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف در خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان تاثیرگذار یوده و از ارکان تداوم انقلاب و جزو مولفه های اقتدار نظام است.

خاضع ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور و تمامی استان ها با کمترین هزینه بیشترین کارآیی و اثر را دارد.

وی افزود: اعتبار سالانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و تامین هزینه های جاری حدود یک میلیارد ریال است که ناکافی بوده و جوابگو نخواهد بود.

خاضع گفت: وضعیت ساختمان کنونی شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مناسب نبوده و استحکام چندانی نیز ندارد.

وی خواستار همکاری متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه احداث ساختمان مناسب برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.