یاسوج؛

متلاشی شدن باند سارقان به عنف در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از متلاشی شدن باند سه نفره سارقان به عنف در یاسوج مرکز این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به گزارش پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ خداکرم پاکروان افزود: بدنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف شبانه از رانندگان و مردم در یاسوج ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مجرمان را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که چند نفر شب هنگام با یک دستگاه خودروی سمند با پلاک مخدوش و با زور و تهدید افراد، گوشی های تلفن همراه و دیگر وسایل آنها را سرقت می کردند.

پاکروان اظهار کرد: در تحقیق از مالباختگان تصاویر سارقان چهره نگاری و در اختیار ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هنگام بررسی پرونده های شاکیان مشخص شد که در آخرین سرقت و پس از درگیری سارقان و مالباخته شیشه عقب خودروی سمند سارقان شکسته شده است.

پاکروان ابراز داشت: خودروی سمند پلاک مخدوش سارقان در یک مغازه تعویض شیشه در یاسوج و در حالی که شیشه عقب آن چسب کاری شده بود مشاهده شد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از آنکه خودروی سارقان به طور نامحسوس تحت مراقبت ماموران بود چند دقیقه بعد سه جوان که تیپ و قیافه آنها با مشخصات اعلام شده از سوی شاکیان همخوانی داشت سوار بر خودرو شده و به سمت مرکز شهر یاسوج حرکت کردند.

پاکروان گفت: با درایت و مراقبت لازم و در یک عملیات پلیسی خودروی سمند سارقان متوقف و راننده و 2 سرنشین آن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مالباختگان به محض مشاهده متهمان آنها را شناسایی کردند.

پاکروان اظهار کرد: هر سه سارق سابقه دار هستند و پس از دستگیری نیز به هفت فقره سرقت به عنف و 2 فقره نزاع و درگیری با چاقو اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: با حضور سارقان دستگیر شده صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون نیز چند دستگاه گوشی تلفن همراه از آنها کشف و ضبط شده است.

پاکروان ابراز داشت: هر سه سارق پس از تحویل شدن به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد روانه زندان شدند.


انتهای مردم/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.