اهواز؛

انهار سنتی رامهرمز لایروبی شد

انهار سنتی رامهرمز برای کشت محصولات تابستانه لایروبی گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمزاظهار کرد: با دو دستگاه بیل مکانیکی و به مدت بیش از یک‌هزار و 200 ساعت روز کارکرد انهار سنتی این شهرستان لایروبی شد.

سیدمحمدرضا حسنی ادامه داد: این لایروبی با هزینه‌ای معادل 2 هزار میلیون ریال، انهار سنتی روستاهای واقع در بخش حومه شرقی و غربی این شهرستان به طول 120 کیلومتر را در برگرفت.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، تسریع در انتقال آب، جلوگیری از هدررفت آب و برکندن علف‌های هرز مزاحم و نی بوده که به‌طور مستمر هر سال از طریق واحد آب‌وخاک این مدیریت در حال اجراست.

وی افزود: باهدف تنظیم بازار در بخش فرآورده‌های پروتئینی 15 تن مرغ منجمد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان در اختیار عامل‌های فروش، برای عرضه به شهروندان رامهرمزی توزیع شد.

حسنی در پایان با توجه به قیمت‌های مصوب و توزیع‌شده در شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام مرغ‌های منجمد دولتی به قیمت 5 هزار و یک‌صد تومان به صنوف و فروشگاه‌ها تحویل داده شد و صنوف موظف هستند این مرغ‌ها را به قیمت 5 هزار و 500 تومان به دست مصرف‌کننده برسانند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.