اهواز؛

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن صنعت آب و برق استان خوزستان

یازدهمین دوره از مسابقات قرآن صنعت آب و برق استان خوزستان ویژه کارکنان و همسران شرکت‌های تابعه این سازمان امروز ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول دفتر فرهنگی آب و برق خوزستان با بیان اینکه این دوره از مسابقات ساعت ۹:۳۰ امروز یکشنبه ۱۷ مردادماه برگزار خواهد شد، افزود: این دوره از مسابقات در مسجد نور سازمان برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، ترتیل قرآن کریم، صوت، مفاهیم، زبان‌آموزی(مفهوم کلمات قرآن) و تحقیق موضوعی برگزار خواهد شد، گفت: از تمامی شرکت‌های صنعت آب و برق استان خوزستان جهت شرکت در این مسابقات دعوت شده است.

مسئول دفتر فرهنگی آب و برق استان خوزستان ادامه داد: ۱۵۰ نفر از کارکنان و همسران این شرکت‌ها در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه داوری این دوره از مسابقات توسط سید کریم موسوی، قاسم مقدمی و ناجی حیدری صورت می‌گیرد، اظهار داشت: نفرات برتر هر رشته از این مسابقات به مرحله کشوری این مسابقات که در مهرماه برگزار خواهند شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.