ساری،

اهتمام در مبارزه با کالای قاچاق

توقیف کالاهای قاچاق امسال در مازندران 4 برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران در نشست اعضاء کمیسیون هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گمرکات نوشهر گفت: این توفیق نشان از جدیت و تلاش دستگاه های مسئول در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، 5 ماهه نخست امسال در این استان است.

علی پیرفلک قاچاق کالا را چالشی اجتماعی خواند که آثار مخرب آن در کاهش درآمد دولت، ایجاد اختلال در برنامه تنظیم بازار، تهاجم فرهنگی، تغییر نوع نگاه جامعه به کالای داخلی، کاهش نیروی کار و بروز مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه قابل مشاهده است.

او مبارزه با کالاهای قاچاق را در مازندران دشوارتر از استان های مرزی دانست و افزود: استان های مرزی در بحث محموله های کلان درگیر هستند اما در مازندران محموله ها خرد و کوچکتر و در واحدهای صنفی توزیع می شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با تاکید بر اینکه با هماهنگی دستگاه های استان توفیقات خوبی در بحث مبارزه با قاچاق در استان حاصل شده است به مردم توصیه کرد: به منظور حمایت از تولید داخلی، توسعه اشتغال، و جذب سرمایه گذاری از کالاهای داخلی استفاده کنند و چنانچه برخی اقلام در داخل کشور تولید نمی شود کالای وارداتی را که از کانالهای قانونی وارد می شود، بخرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار