یاسوج؛

راه‌اندازی بازارچه فروش تولیدات صنایع دستی زنان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بازارچه فروش تولیدات صنایع دستی زنان استان در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی با اشاره به توانمندی‌های زنان استان در حوزه صنایع دستی گفت: امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیگیر راه‌اندازی بازارچه فروش تولیدات صنایع دستی زنان است و ما هم در تشکیل این بازارچه تلاش خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با راه‌اندازی این بازارچه علاوه بر فراهم شدن زمینه فروش تولیدات صنایع دستی، موجب ایجاد انگیزه در بین بانوان و هنرمندان می‌شود، ضمن اینکه ظرفیت بانوان استان در این خصوص نیز به خوبی معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: زنان هنرمندان صنایع دستی استان با فروش محصولات خود در این بازارچه موجب رونق اقتصاد استان و کشور، افزایش گردشگری و ایجاد اشتغال می‌شوند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این بازارچه راه‌اندازی شود.

محمدی با اشاره به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد زنان هنرمند زیادی در حوزه صنایع دستی مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده همه افراد جامعه می‌توانند در تحقق این شعار مشارکت داشته باشند لذا باید زمینه لازم برای تحقق این شعار فراهم شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.